Ofte stilte spørsmål

Kommer det toll eller MVA på toppen av prisen?

Vi holder til i Danmark, men når du handler på mecindo.no, er det som om du bestiller fra en norsk butikk.

Vi står for betalingen av både toll og MVA. så du enkelt kan bestille uten å tenke på moms og avgifter. Den prisen du ser i handlekurven før du går til betaling, er alltid den endelige prisen. 

Hva gjør jeg, hvis jeg har problemer med å komme inn på Mecindo.no og kjøpe varer?

Du er alltid velkommen til å kontakte oss, hvis du opplever problemer, når du handler på Mecindo.no, eller har andre spørsmål.

Du kan kontakte oss på info@mecindo.no. Hos Mecindo har vi stolthet i å yte god kundeservice, ved å besvare dine spørsmål og gjøre din opplevelse med Mecindo så lett og behagelig som mulig.

Hva gjør jeg, hvis jeg har problemer med å logge inn på min konto?

Hvis du har glemt passordet ditt, klikk på "glemt kodeord" (under adgangskode) og inntast deretter din e-post og klikk på "fortsett". Du vil deretter motta en ny adgangskode, som du skal logge inn med. Heretter kan du gå til "Min konto", klikk på "endre din adgangskode."

Tast inn din nye adgangskode og klikk på "fortsett", og din nye adgangskode vil bli lagret. Du kan alltid endre din adgangskode.

Hva gjør jeg hvis jeg har endret mening og ikke lengre har bruk for min ordre?

Kontakt oss vennligst på info@mecindo.no. Du bes vennligst om å angi ditt navn, e-post, ordrenummer samt en kort beskrivelse.

 Vi vil deretter sende deg en bekreftelse per e-post, og refundere beløpet du har betalt på samme betalingskort som du brukte ved kjøpet.

Bemerk vennligst; hvis din ordre holder på å behandles eller er pakket til levering, vil det ikke være mulig å annullere ordren, vi vil selvfølgelig opplyse om dette, hvis det er tilfellet.

Hva gjør jeg, hvis varene mine er skadet?

Vennligst kontakt os på info@mecindo.no, hvor du bes angi ditt navn, e-post samt ordrenummer - Her bes du angi så mange detaljer om din manglende, skadde eller defekte vare. Vi vil deretter kontakte deg på e-post og forklare hvordan vi kan løse problemet.

Hvor lang er leveringstiden?

De fleste av våre varer blir pakket og avsendt innen 48 timer etter ordremottakelse. Vi sender pakkene med PosNord, som som regel levere varene inen 3-6 arbeidsdager etter avsendelse. Hvis du ikke mottar varene dine innen 6 hverdager (ikke medregnet den dagen du bestilte) bes du vennligst kontakte oss.

Du kan kontakte oss på info@mecindo.no, hvor du bes angi ditt navn, e-post samt ordrenummer og en kort beskrivelse av hendelsen. Vi vil heretter komme tilbake til deg raskest mulig.

Hvordan bruker jeg min rabatkode til Mecindo.no? 

Når du foretar en bestilling på vår hjemmeside gjennomføres betalingen med det samme. Hvis en rabatkode ikke er inntastet i kodeboksen når du godkjenner din ordre, så kan vi beklageligvis ikke gi deg rabatt eller noen form for refundering, som svarer til verdien av ​​rabatkoden. 

Hvordan returnerer jeg en vare? 

Hvis du ønsker å returnere en vare skal du bare fylle ut formularen Kontakt oss. Fyll inn ditt navn, e-post, og velg "Returneres" i emnefeltet. Fyll ut beskjedfeltet og vi vil deretter gi deg en returneringskode. Pakk varen omhyggelig og forsiktig inn.

Legg ved en seddel med ditt navn, adresse, e-post, telefonnummer og returneringskoden som vi har sendt deg. Vi anbefaler at du sender varen/varerne i retur med PostNord eller et internasjonalt fraktfirma. Hvis det er en dyr vare anbefaler vi også at du får varen forsikret, da vi ikke dekker varen hvis denne blir ødelagt under returneringen.

Hvis du er utilfreds med varerene dine, eller hvis du har mottatt feil vare, bes du vennligst kontakte oss på info@mecindo.no, hvorpå en medarbeider fra vår kundeservice vil kontakte deg raskest mulig.

Hva hvis jeg ønsker en annen leveringsadresse enn min faktureringsadresse?

Dette er ikke noe problem - Når du bekrefter varene i handlekurven skal du sette kryss ved "Jeg ønsker å benytte en ny adresse" og deretter taste inn leveringsadressen du ønsker. Vi vil deretter sende varene til denne adressen.

Hva hvis jeg ønsker en annen leveringsadresse enn min faktureringsadresse?

Dette er ikke noe problem - Når du bekrefter varene i handlekurven skal du sette kryss ved "Jeg ønsker å benytte en ny adresse" og deretter taste inn leveringsadressen du ønsker. Vi vil deretter sende varene til denne adressen.

Hvordan leveres mine varer? 

Vi sender alle ordrer med PostNord. Du kan av PostNord bli bedt om å underskrive ved levering/avhentning. Hvis du ikke er hjemme når pakken blir forsøkt levert, må du hente den i en pakkeshop/posthus.

Hvordan vet jeg om det er trygt å handle på Mecindo.no? 

Vår hjemmeside er sikker. Når du taster inn dine kortopplysninger blir alle data kryptert, så ingen kan se opplysningene dine. Vårt betalingssystem blir hvert år brukt av flere millioner mennesker uten problemer.

Hva bruker dere mine opplysninger til?

Vi hverken selger eller videresender våre kunders opplysninger til andre. Hos Mecindo.no respekterer vi ditt privatliv og er opptatt av fullstendig diskresjon.

Du kan lese mere om hvordan vi håndterer dine opplysninger i vår persondatapolitikk.

Hva hvis jeg ikke er tilfreds med ordren min eller ikke har bruk for den lengre?

Vi henviser til vår Leverings & Returneringspolitikk.