✔ Fri frakt fra 699 kr

✔ Levering 3-6 ukedager

Reklamasjon

Undersøkelse av varen

Når Kjøper mottar varen, anbefales det at du i rimelig utstrekning undersøker om den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler.

Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må du melde fra til Selger ved reklamasjon.

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må Kjøper innen rimelig tid etter at du har oppdaget den, gi Selgeren melding om at du vil påberope mangelen.

Ved mangel i en leveranse ber vi deg straks rette en henvendelse til info@mecindo.no  med ordrenummer og en beskrivelse av mangelen så detaljert som mulig.

Ved slike tilfeller ber vi Kjøper ta vare på originalemballasjen og kanskje ta bilde. Avhengig av den konkrete situasjonen vil du motta videre instrukser.

Er reklamasjonen berettiget refunderer vi Kjøpers rimelige fraktomkostninger ved å sende varen i retur. I motsatt fall skal du selv betale utgifter til transport, herunder fraktomkostningene våre til returnering av varen etter undersøkelse.

Husk at varen alltid skal sendes i forsvarlig beskyttende emballasje. Du har selv ansvaret for pakken/varene inntil Selger mottar den. Ta derfor vare på postkvitteringen inkl. opplysninger om fraktomkostninger samt evt. sporingsnummer.

Bemerk! Vi mottar ikke pakker som sendes per etterkrav eller lignende.

Du har rett til å rapportere defekte produkter innen 2 år etter at du har mottatt produktene, forutsatt at du varsler oss på info@mecindo.no om feilen innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen.